Nyt on syyskuu

Hei!


Syyskuu on nyt tosi lämmin. Se ei haittaa yhtään, että mulla on lyhyt turkki vielä.

Olen saanut paljon uutta kuunneltavaa. Kustannus-Mäkeläkin lähetti mulle 2 kirjaa, jotka on luettu mulle ääneen. Olen aika hyvin varustautunut ensi maanantaina alkavaan työhöni.

Kirjastossa on tapahtunut valtavasti kaikenlaista kummaa.
Koko lastenosasto on laitettu uusiksi. No, on siellä vanhat huonekalut ja vanha tuttu materiaali, mutta ne on kaikki laitettu uusille paikoille. En meinaa tahdo oikein löytää niitä helposti luettavia kirjoja, kun niilläkin on uusi kotihylly.

Lastenosasto on nyt oikein avara, kaunis ja siellä on hyvä olla. Siellä saa olla oma itsensä, eikä tarvitse jännittää , kun hyllyt ei enää ole sillälailla sokkeloisesti. Joskus aikaisemmin tuntui vähän ahdistavalta. Ja kuulkaa oli siellä aika hämärää.

Raisa on jo aloittanut pikku hiljaa työt. Hän tekee tosin vain  4 tuntia päivässä ja minä saan olla mukana vain maanantai-iltaisin, ellei ole Lukukoira Venlan vuoro. Sagohunden Aride on myös ollut paljon kirjastossa. Saa nähdä olemmeko jossain vaiheessa kaikki kolme samaan aikaan töissä.

Syksyn alkaminen on ihan kiva juttu.

Tapaamme 22 syyskuuta alakaen klo 17-19  ja sen päälle on bbonuksena iltasatu koko perheelle.

WUFF!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kiitos kirjeestä

Harkitsetteko Maltankoiran?