Hauska kesäpäivä Harvaluodon saaressa

Matkamme alkoi aamupäivällä Kaarinasta kohti minun rakasta kesäsaarta. Meitä oli neljä henkeä autossa eli minä, Rose-kummitäti, Fanny-täti ja Jorma-setä. Minä Börje halusin haistelemaan raikasta meri-ilmaa ja tapaamaan uusia tovereita. 

Hyppäsin autosta ulos ja olin tosi iloinen, aurinko paistoi ja oli lämmintä. Jorma-setä jäi Karhuluoma-mökille, ja minä kiiruhdin tätieni kanssa Maria-tädin mökille. Kun saavuimme laiturille, siellä oli paljon väkeä ja valtavan kokoinen moottorivene. Minä kävin jokaisen luona tervehtimässä ja toivottelin hyvää meri-matkaa. Matkalaiset olivat erikokoisia ja -ikäisiä , ja Fanny-täti lähti myös meri-matkalle, mutta onneksi Rose-kummitäti jäi kanssani maihin.




Ensimmäisellä veneretkellä piraatit kiersivät Harvaluodon saaren. Sen jälkeen menimme tätieni kanssa Karhuluoman laiturille nauttimaan kesäpäivästä, ja minä sain maukkaan tikun😉 Muutama koira haukkui vastarannalla ja minä vastasin. Sitten tädit söi eväitä ja minä join vähän cocista. Haistelin saunasavua ja mietin uimista, tädit eivät suostuneet, koska siellä oli vähän levää ja vesi oli kylmää. Sitten join koirien olutta, minua alkoi ramasemaan ja olo oli onnellinen.




Sitten merirosvot lähti uudelle retkelle Paraisille, he aikoivat mennä rosvoamaan ravintolan😉 Sitten Maarit-täti tuli ja me menimme minä,Rose ja Maarit Maria-tädin mökkiin ja minä söin herkullisen aterian. Kotimatkalla pysähdyimme katsomaan villaisia lampaita, ne söivät ruohoa ja määkivät, minä haukuin niitä, mutta nätillä äänellä.😉


Minä kerroin ja Fanny-täti ja Rose-kummitäti kirjoittivat tarinani muistiin.

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kiitos kirjeestä

Harkitsetteko Maltankoiran?