Surkeeta

Mun emäntä on hukannut mun saamia kuvia!
Kyllä kuvat ja piirustukset ovat tallessa ja valmiita laitettavaksi tänne teidän ihailtavaksi, mutta se ei muista mihin se on ne tallentanut.

Ostan hänelle kohta ihan oman Börje-muistitikun auttamaan häntä muistamaan.
Minulla oli sellainen pieni hieno sininen muistikku johon laitettiin vain minua koskevat kuvat ja piirustukset, mutta se on tullut täyteen. Sitä ei nyt voi enää täyttää, kun siinä on tärkeitä asioita.
Pitänee löytää pian uusi, että järjestys säilyy.

Olen ollut paljon töissä. Olin viime viikolla Entressen kirjastossa Venla-lukukoiran kanssa kaksi kertaa ja Koulumestarin koulun oppilaat kävivät lukemassa meille. Kaikkiaan me tapasimme 20+50 lasta. Lukijoita kävi 40 istumassa minunkin vieressä. Perjantaina olin jopa suorassa yhteydessä koulun ekaluokkalaisiin kameran ja tietokoneen avulla. Sitä kutsutaan hienosti striimaukseksi.
Meidänkin kirjasto Tapiolassa käyttää sitä tapaa paljon.

Ensi viikolla minusta tehdään taas pieni video ja silloin saan avustajiksi kivoja koululaisia siitä läheltä ja odotan lukijoiden tapaamista todella innokkaana. Ainoa mikä harmittaa näin kiihkeinä työviikkoina, on se että kylvyssä on käytävä yhtenään.

Onneksi on nämä viikonloput jolloin saan ottaa elämäni rennosti!
Tehkää tekin niin, sillä koulua on vielä pari kuukautta. Skarpataan viikolla :D.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kiitos kirjeestä

Harkitsetteko Maltankoiran?