Hyvää syntymäpäivää!

Hy-vää   syn-ty-mä-päi-vää   mi-nul-le.

Mi-nä   tyk-kään   ol-la  2   vuot-ta   van-ha.

Mi-nä  tyk-kään lau-la-mi-ses-ta!

Krokotiili Genan syntymäpäivälaulu!

Jalankulkijat juoskoot, astukoot lätäköihin,
kiiltäkööt asfaltti vetinen!
Eihän tietää voi kansa, joka märkänä kulkee,
miksi oon tänään näin iloinen.

Minä soitan harmonikkaa, ihmiset on kummissaan.
Voisin viettää juhlapäivää jälleen huomenna.

Helikopteri lentää, siinä taikuri saapuu,
näyttää ilmaiseksi filmejä.
Hyvää syntymäpäivää mulle toivottaa hän
ja lahjoittaa viisisataa jätskiä. 


Krokotiili Genan syntymäpäivälaulu hänen omalla kielellään!

Пусть бегут неуклюже пешеходы по лужам
А вода по асфальту рекой
И не ясно прохожим в этот день непогожий
Почему я веселый такой
А я играю на гармошке у прохожих на виду
К сожаленью день рожденья
Только раз в году
Прилетит вдруг волшебник в голубом вертолете
И бесплатно покажет кино
С днем рожденья поздравит
И наверно оставит мне в подарок пятьсот эскимо
А я играю на гармошке у прохожих на виду
К сожаленью день рожденья
Только раз в году
К сожаленью день рожденья
Только раз в году

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Harkitsetteko Maltankoiran?

Kiitos kirjeestä