Terveisiä Kokkolaan - vastauksia kysymyksiin


MINULLE ON TULLUT HIENOJA KYSYMYKSIÄ KOKKOLASTA!

Ne tulivat tuonne kommenttikenttään, mutta jostain syystä minun vastauskeni eivät taida tallentua sinne , joten laitan ne kysymykset ja vastaukset tänne tekstikenttään.

  1. Ensinnäkin Piia-opelle terkkuja. Minusta on mukavaa olla tällainen etäkaveri teille!


  2. Kysymys 1: Valtteri ja Leevi-Oscar kysyvät milloin tulen Kokkolaan ja kuinka vanha olen
  3. Tänä vuonna en enää pääse käymään Kokkolassa. Se on hieno kaupunki. Jos jossain vaoheessa tulen sinnepäin, niin laitan viestiä teidän kouluun ja teille oppilaille, Usein kirjoitan myös tänne blogiin siitä minne olen matkalla.
  4. Kysymys 2: Aino kyselee olenko tyttö vai poika ja Liina haluaa tietää kuinka montaa ihmistä olen auttanut
  5. Minä olen poikakoira. MInun nimeni Börje on muinaisnorjalainen viikinkisoturin nimi ja tarkoittaa miestä joka auttaa. Se on hyvin vanha nimi. Tapaan joka viikko vähintään 5 lukijaa ja tiedän että olen auttanut todella monia. Olen tehnyt tätä työtä 5 vuotta kerran viikossa.
  6. Kysymys 3: Jaani halusi tietää onko töissä kivaa ja montako vuotta minun mami on.
    Minun mami on 58 vuotta vanha, kohta hän on 59 vuotta vanha. Hän on aika kiva ihminen ja ollut monta kymmentä vuotta lastenkirjastonhoitajana. Minun ihmisfaija on 61 vuotta vanha. Minulla on koiraveli. Eddy on silkkiterrieri ei maltankoira niinkuin minä. Eddy on 8 vuotta vanha. Minä rakastan tätä työtä, kirjoja ja kirjastoa ja lukevia lapsia.
  7. Kysymys 4: Jere haluaa tietää onko Espoossa kiva asua. 
  8. Joo, on täällä aika kiva asua. Talvella en tykkää ulkovessasta. Miksi kissat saavat mennä asioimaan laatikkoon sisällä, mutta koiran pitää mennä ulos palelemaan? Se on väärin! Minun syntymäkodissa Hollywoodissa Coldwater Canyonissa oli aina lämmintä ja uima-allas, hiekkaa ja meri, paljon huojuvia palmuja. Sain olla avoauton kyydissä ja istuin käsilaukussa.
  9. Kysymys 5: Leevi, MIlla ja Neela haluavat tietää pidänkö siitä, että minulle luetaan kirjoja ja missä maissa olen kierrellyt.
  10. Minä pidän todella paljon siitä, että minulle luetaan kirjoja ääneen. Koululaiset lukevat tarinoita tai koulukirjoja ennen kokeita. Aikuiset lukevat usein päivälehteä tai jotain urheilu- tai harrastuslehteä. Minulle käyvät lukemassa myös aikuiset, joilla on lukeminen vähän hankalaa. Pidän paljon muumikirjoista sekä yhdestä nakki-kirjasta.


  11. Ai niin missä olen kierrellyt? No Pohjoismaissa (Ruotsi, Tanska, Norja) Islantiin piti mennä, mutta mamin jalka sairastui. Sitten olen pienenä matkustanut Kaliforniassa ja New Jerseyssä. Ne ovat Yhdysvalloissa. Suomessa on olen käynyt hurjan monessa paikassa. Minulla on oma punainen Peugeot-auto, jonka kyljessä lukee "Lukukoira Börje". Mami on minun autonkuljettajanani.
  12. Minulla ei ole ajokorttia :(
  13. Kysymys 6: Liina haluaa vielä tietää minkä ikäinen olen.
  14.  Minulla oli juuri syntymäpäivä 16. marraskuuta. Olen syntynyt vuonna 2010 ja nyt olen 6 vuotta vanha.




  15. Terveisin Börje

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Harkitsetteko Maltankoiran?

Kiitos kirjeestä