Murinaa ja kauniita ihmisiä

YUKICON!


Minä olen ollut aivan valtavan ihanassa seurassa! Kulttuurikeskuksessa oli hieno konferenssi, jonne tultiin erilaisissa asuissa, anime-, manga- ja peli-. Minä sain olla töissä koko päivän ja minulla kävi ex tempore lukijakin. Hän oli Anjalankoskelta. Tamperelaisetkin kävivät katsomassa minua ja ottivat minun huivista kuvia. Muutenkin minua kuvattiin paljon. Yhden kerran oli niin paljon sellaisia pitkäputkisia kameroita, että rupesin vapisemaan ja silloin hain kauheasti emännän syliä. Huh! Pääsin pois siitä ympyrästä. Emäntä oli aina onneksi vierellä.

Sitä olen miettinyt, että miten voisin estää kohteliaasti kieltäen konttaus- ja taaperoikäisten tulemisen minun luo. Eilen pikakonttaaja taapero yllätti emännän ja minut täysin vauhdikkaalla saapumisella kesken toisen fanitapaamisen.
Emäntäni yritti olla siinä modemina vanhempien ja sen konttaajan välillä ja kertoa miten koira kohdataan, mutta ne sormet olivat niin nopeat! Silmiinhän se tähtäsi ja otsiksesta repäisi. 
Mrrrrrrrrrrrrr, en tykännyt!

 Sitten olinkin isän mielestä " not very nice". Vanhemmat nimittäin ottivat koko ajan vain kuvia taaperostaan ja hokivat että "...molemmat on neljällä jalalla ja saman kokoisia, kato kato."
 Emäntä nosti minut syliin ja korkealle, pois ulottuvilta ja sanoi kiiii tooos. Lähdimme muualle.
Eivät ne vanhemmat ymmärtäneet asiaa. 

Mutta kovin pahaolo jäi nyt taas sydämmmeen. En murise kuin kerran vuodessa, ehkä.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Harkitsetteko Maltankoiran?

Kiitos kirjeestä